пʼятниця, 29 квітня 2022 р.

Виховуємо красою

«Які дивовижні ці квіти»

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про весняні зміни в природі; вчити визначати й називати ранні весняні квіти; ліпити та формувати квіти з пластиліну; формувати уявлення про значення квітів у нашому житті; уточнити знання про характерні ознаки квітів; розвивати мислення, мілку моторику рук, увагу, мовлення, уяву; виховувати любов і бережне ставлення до рослин. 

Дистанційні батьківські збори: "Криза трирічної дитини: становлення особистості"


 





 

Ознайомлення із соціумом + Літературне образотворення

Читання твору А.Камінчука «Трамвайчик»

Програмовий зміст:формувати в дітей поняття про види пасажирського транспорту, їхнє призначення; продовжувати вчити уважно слухати  віршовані твори та розуміти їх зміст; збагачувати словниковий запас словами – назвами транспорту; розвивати емоційне спілкування з однолітками та дорослими; виховувати організованість, самостійність. 

вівторок, 26 квітня 2022 р.

Розвиток мовлення

  «Маленькі друзі світлофора»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати і розуміти віршований текст; формувати вміння запам’ятовувати слова і фрази вірша виразно, емоційно; закріплювати знання про транспорт, дорогу, світлофор; розповідати правила дорожнього руху; розвивати пам’ять, мислення, мовлення, виразність, уважність; виховувати інтерес до художнього слова, вміння слухати вихователя та відповідати на запитання.

Матеріал: лялька, вірш Т.Яцкевич «Автобус», ілюстрації.

Структура заняття

Сюрпризний момент – прихід в гості ляльки Тетянки.

Читання вірша Т.Яцкевич «Автобус».

Бесіда за віршем.

Дидактична гра: «Світлофор».

Розгляд ілюстрацій, бесіда за ними.

Підсумок.

 
 






понеділок, 25 квітня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

 «М’яч»

Програмовий зміст: вправляти дітей у вмінні розрізняти та називати кольори; вчити дітей і надалі малювати замкнену лінію, уявляючи її як зображення м’яча , правильно користуватися вушними паличками, самостійно добирати колір фарби, зафарбовувати площинну форму крапочками, використовуючи вушні палички; закріплювати вміння дітей орієнтуватися в зображеннях на картинці, називати їх; розвивати мілку моторику рук, мислення, уяву, увагу, зосередженість; виховувати бережливе ставлення до іграшок.