«Птахи навесні»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей брати участь у розповіді; удосконалювати вміння звуконаслідувати : «цвірінь-цвірінь» , «ців-ців»; активізувати словник словами : берізка, стовбур, гілочки, листочки, білий; учити дітей розмовляти чітко, не поспішаючи, зрозуміло, достатньо голосно; учити називати та розпізнавати птахів, які прилетіли та тих,які зимували; розвивати чітке, зрозуміле мовлення, мислення, увагу, спостережливість, уяву, пам’ять, фонематичний слух; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.
Матеріали:
предметні та сюжетні картинки за темою: «Дерева», «Птахи»; мультимедійні засоби
навчання; аудіо записи співу птахів.
Структура
заняття
Психогімнастика «Посміхнись».
Бесіда з дітьми про птахів.
Мовленнєва гра «Хто як кричить»
(використання аудіозаписів).
Загадка про берізку.
Бесіда за ілюстраціями.
Перегляд ілюстрацій із зображенням гнізд птахів, та обговорення їх.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар