«Іди, іди, дощику»
Програмовий зміст: учити дітей зображувати дощ ватяними паличками; показати взаємозв’язок між характером зображення та засобами художньо – образної виразності; розвивати відчуття кольору й ритму; виховувати інтерес до пізнання природи та відтворення своїх вражень в образотворчій діяльності.
Матеріал:
парасолька,
аркуш паперу, синя фарба, вода, серветки, ватяні палички, ілюстрації до
заняття.
Структура
заняття
Сюрпризний момент – знахідка парасольки.
Бесіда за ілюстраціями.
Читання заклички «Іди, іди, дощику».
Пальчикова гімнастика: «Дощик».
Показ та пояснення малювання дощика.
Самостійна робота дітей.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар