«Галявина квітів»
Програмовий зміст: учити звертати увагу дітей на відмінність предметів за величиною, закріплювати поняття «великий – маленький»; закріпити з дітьми вивчені геометричні фігури та поняття «один – багато»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, мовлення; виховувати цікавість до сенсорного розвитку.
Матеріал:
ілюстрації
квітів, фото дітей з квітами.
Структура
заняття
Психогімнастика «Маленька квіточка».
Бесіда за ілюстраціями з квітами «Один – багато».
Дидактична гра «Який настрій у квітів».
Фізкультхвилинка «Таночок квітів».
Дидактична гра «Якої пелюстки не вистачає».
Перегляд власних фото з квітами.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар