середа, 4 травня 2022 р.

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі

 «Галявина квітів»

Програмовий зміст:  учити звертати увагу дітей на відмінність предметів за величиною, закріплювати поняття «великий – маленький»; закріпити з дітьми вивчені геометричні фігури та поняття «один – багато»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, мовлення; виховувати цікавість до сенсорного розвитку. 

Матеріал: ілюстрації квітів, фото дітей з квітами.

Структура заняття

Психогімнастика «Маленька квіточка».

Бесіда за ілюстраціями з квітами «Один – багато».

Дидактична гра «Який настрій у квітів».

Фізкультхвилинка «Таночок квітів».

Дидактична гра «Якої пелюстки не вистачає».

Перегляд власних фото з квітами.

Підсумок.

 

 






Немає коментарів:

Дописати коментар