«Причина – наслідок, або що як відбувається»
«Мушля»
Програмовий зміст: продовжувати вчити вправлятись у скачуванні кульок, надаванні виробу необхідної форми пальцями; продовжувати вчити використовувати різні предмети для виконання певної форми; розвивати дрібну моторику пальців рук, мислення, мовлення, увагу, уяву, творчу фантазію; виховувати цікавість, допитливість, самостійність.
Матеріал:
коробка,
мушлі, пластилін, вилка, дощечка, серветки.
Структура
заняття
Сюрпризний момент – знахідка на вікні чарівної
коробки.
Розбір коробки, бесіда.
Розгляд мушлів та ілюстрацій.
Пальчикова вправа: «Пісочок».
Ліплення мушлі, самостійна робота дітей.
Психогімнастика «Я на морі».
Підсумок. Фото – колаж дитячих робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар