«Пустотлива хмаринка»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про погоду восени та природні явища (дощ, вітер); учити помічати зміни в погодних умовах; закріплювати уявлення про природні явища та про ознаки, за якими можна визначити їх наявність, спостерігаючи з-за вікна; розвивати спостережливість, уважність та пам’ять; виховувати пізнавальний інтерес до природніх явищ.
Матеріал: картинки «Дощ», «Вітер», «Осінь».
Структура заняття
Сюрпризний момент
(вихователь принесла парасольку).
Бесіда про дощ.
Пальчикова гімнастика
«Дощик кап-кап-кап».
Читання заклички
К.Перелісної «Іди, дощику».
Рухлива гра «Сонечко
і дощик».
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар