«Хто в будиночку живе»
Програмовий зміст: формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв’язок в природі; підвести дітей до розуміння місця проживання тварин за допомогою картинок та гри; стимулювати дитячу допитливість та зацікавленість у пізнанні природи; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати бажання піклуватися про тварин.
Обладнання:
іграшковий
ведмедик, ілюстрації.
Структура заняття
1.Сюрпризний момент – прихід у гості ведмедика.
2.Читання вірша «Ведмедик».
3.Розповідь про життя ведмедика, розгляд ілюстрацій.
4.Дидактична гра: «Хто де живе?».
5.Розгляд ілюстрацій зоопарку.
6.Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар