«Допоможемо зайчику в осінньому лісі»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з дикими та свійськими (домашніми) тваринами; вміння називати їх житло; вчити милуватися навколишнім світом; продовжувати вчити дітей розуміти зміст понять велике – мале; вправляти в умінні називати кольори. Розвивати мислення, мовлення, пам'ять, спостережливість; виховувати бажання спілкуватися , допомагати один одному
Матеріал: виготовлені рулі (великі кружечки), ілюстрації до
змісту заняття.
Структура заняття
Організаційний момент.
Розгляд ілюстрацій та їх обговорення.
Дидактична гра: «Хто живе на сторінках книги».
Руханка: «Виглядаєм сонечко».
Бесіда про пригоду зайчика.
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар