четвер, 12 січня 2023 р.

Сенсорний розвиток "Цікавий день"

«Цікавий день»

Програмовий зміст:
уточнити уявлення дітей про кольори; вміння розрізняти: (жовтий – зелений, білий – синій) кольори, та такі геометричні фігури: (круг – квадрат, куля – кубик), орієнтуватись у просторових відношеннях:(на, під, у); продовжувати вчити розрізняти і називати в доступній для сприйняття явища природи (сніг, вітер); розвивати увагу, пам’ять, наочно – образне мислення, дрібну моторику пальців рук; виховувати вміння емоційно реагувати на красу природи.

Матеріал: ілюстрації відповідно до змісту заняття, відео-заняття.

Хід заняття

І. Організаційний момент. Добрий день, любі дітки. Сядьте дітки всі рівненько, посміхніться всі гарненько. Посміхніться всі до мене, посміхніться і до себе, приготуйтесь бути пильними та уважними розумничками. Привітайтесь, добрий день, хай гарно розпочнеться новий день. А зараз послухайте уважно про кого буде йтися у віршику.

За вікном у нас Зима,

Сонця зовсім вже нема.

Сніг кружляє все кружляє,

Під ногами він лягає.

ІІ. Основна частина

- Малята, а чи виглядає сонечко взимку? Так. Воно світить яскраво, але не гріє. Однак, коли сонечко на небі, усім людям на землі стає веселіше, вони радіють сонечку. Подивіться, яке у нас є сонечко.

-  Але чогось у нього немає, погляньте дітки, мабуть нема промінчиків. Давайте сонечку подаруємо промінці. Сідайте зручненько, погляньте які промінчики є у мене, ними ми можемо прикрасити сонечко.

Дидактична гра: «Промінчики для сонечка»

- Із-за хмаринки визирнуло сонечко, ось яке гарне.

Взимку сонечко не гріє,

Гріти взимку не уміє,

Сили в сонечка нема,

Бо замучила зима.

- Малята, як ви вважаєте сонечко яке? (кругле) Якого воно кольору? (жовтого)

- Сонечку потрібні промінчики. Тож давайте побудуємо їх.

- До справи скоріше беріться, будемо сонечку промінчики будувати. (роботи дітей)

- Ой, які гарні, яскраві та світлі сонечка у вас вийшли. Молодці малята!

- Сонечко зраділо, посміхнулося і запрошує нас на зимову лісову галявинку.

Дидактична гра: «Орієнтування в просторі»

- Погляньте, яка гарна новорічна ялиночка, там хтось ховається під нею, хто ж це?

Вранці на галявинці залишились

Малесенькі сліди –

Зайчатко вухате

Приходило сюди.

Стояло під ялинкою,

Потім стрибнуло на пеньочок,

А тоді у сніг.

Хотіло нам сказати,

Що випав в нього сніг.

Малята, то під ялиночкою сидить зайчик, заховався у сніжку, тільки вушка стирчать.

- Зайчику, вилазь, ми тебе впізнали, і хочемо погратись із тобою.

Зайчик : - Привіт малята, а я думав то вовчик на мене полює, тому й заховався. Я згоден з вами погратися. Отож  давайте розважатися.

Фізкультхвилинка із зайчиком: «На галяві зайці танцювали».

Зайчик: - Які ви молодці, гарно розважилися.

(Чути звук сильного вітру, завірюхи)

- Малятка, ви чуєте, що це за звук?

Замітає всі шляхи

Не проїхати, не пройти.

А у вітру є подруга,

Сніжно-вітряна завірюха.

- Ой, дітки, це вітер здійнявся, і почав іти сильний сніг. Він холодний, розвіює сніг, колише дерева.

- А що ж цей шкодник наробив? Ялинку нашого зайчика розхитав та іграшки порозкидав.

Зайчик: - Ой-йо-йой, малята, що ж мені тепер робити?

 Не сумуй, зайчику.

- Давайте зайчику допоможемо прикрасити ялиночку знову.

Дидактична гра: «Знайди однакові іграшки»

На зеленій, на ялинці

Кулі, сніжинки й хлопавки –

Новорічні іграшки,

Обирай тут колір, будь-який:

Жовтий, синій, чи червоний

Будемо ми ними ялинку наряжати.

- Малята, погляньте уважно,які дві іграшки є однаковими? (Так, молодці, зелені кульки однакові)

- А зараз, які однакові кульки? (Так, малята, однакові сині кульки)

- Подивимось уважно, які ж зараз будуть однакові кульки? (Які ви уважні,жовті кульки однакові)

 На яку геометричну фігуру схожа ялинкова прикраса? (називають геометричну фігуру).

Малята, погляньте, а вони ще й за розміром різні, ті що знизу - більші, а ті, що зверху - менші.

- Ось погляньте, яка  у нас ялиночка тепер.

Зайчик: - Я дуже вдячний вам за допомогу.

ІІІ. Підсумок.

- Які ви розумнички  малята, але нам час уже повертатися. Тому давайте із зайчиком прощатися.

Зайчик: Я був радий, що ви до мене завітали. Допобачення малята.

- Які ви молодці! І сонечку сьогодні допомогли, і зайчику ялиночку прикрасити допомогли.

 - Пригадайте, що ми робили для сонечка?

 - А куди ми з вами потрапили?

 - Кого ми там зустріли?

- В що ми одягали ялиночку?

- На що були схожі іграшки?

- У які вам ігри сподобалось сьогодні грати?

 

  

Немає коментарів:

Дописати коментар