«Цікавий день»
Програмовий зміст: уточнити уявлення дітей про кольори; вміння розрізняти: (жовтий – зелений, білий – синій) кольори, та такі геометричні фігури: (круг – квадрат, куля – кубик), орієнтуватись у просторових відношеннях:(на, під, у); продовжувати вчити розрізняти і називати в доступній для сприйняття явища природи (сніг, вітер); розвивати увагу, пам’ять, наочно – образне мислення, дрібну моторику пальців рук; виховувати вміння емоційно реагувати на красу природи.
Матеріал: ілюстрації відповідно до змісту заняття, відео-заняття.
Хід заняття
І. Організаційний момент. Добрий день, любі дітки. Сядьте дітки всі рівненько,
посміхніться всі гарненько. Посміхніться всі до мене, посміхніться і до себе, приготуйтесь
бути пильними та уважними розумничками. Привітайтесь, добрий день, хай гарно
розпочнеться новий день. А зараз послухайте уважно про кого буде йтися у
віршику.
За
вікном у нас Зима,
Сонця
зовсім вже нема.
Сніг
кружляє все кружляє,
Під
ногами він лягає.
ІІ. Основна частина
- Малята,
а чи виглядає сонечко взимку? Так. Воно світить яскраво, але не гріє. Однак,
коли сонечко на небі, усім людям на землі стає веселіше, вони радіють сонечку.
Подивіться, яке у нас є сонечко.
- Але чогось у нього немає, погляньте дітки,
мабуть нема промінчиків. Давайте сонечку подаруємо промінці. Сідайте
зручненько, погляньте які промінчики є у мене, ними ми можемо прикрасити
сонечко.
Дидактична
гра: «Промінчики для сонечка»
-
Із-за хмаринки визирнуло сонечко, ось яке гарне.
Взимку
сонечко не гріє,
Гріти
взимку не уміє,
Сили
в сонечка нема,
Бо
замучила зима.
- Малята,
як ви вважаєте сонечко яке? (кругле)
Якого воно кольору? (жовтого)
- Сонечку
потрібні промінчики. Тож давайте побудуємо їх.
-
До справи скоріше беріться, будемо сонечку промінчики будувати. (роботи дітей)
-
Ой, які гарні, яскраві та світлі сонечка у вас вийшли. Молодці малята!
-
Сонечко зраділо, посміхнулося і запрошує нас на зимову лісову галявинку.
Дидактична
гра: «Орієнтування в просторі»
-
Погляньте, яка гарна новорічна ялиночка, там хтось ховається під нею, хто ж це?
Вранці
на галявинці залишились
Малесенькі
сліди –
Зайчатко
вухате
Приходило
сюди.
Стояло
під
ялинкою,
Потім
стрибнуло на пеньочок,
А
тоді у
сніг.
Хотіло
нам сказати,
Що
випав в нього сніг.
Малята,
то під ялиночкою сидить зайчик, заховався у сніжку, тільки вушка стирчать.
- Зайчику,
вилазь, ми тебе впізнали, і хочемо погратись із тобою.
Зайчик : -
Привіт малята, а я думав то вовчик на мене полює, тому й заховався. Я згоден з
вами погратися. Отож давайте
розважатися.
Фізкультхвилинка
із зайчиком: «На галяві зайці танцювали».
Зайчик: - Які ви
молодці, гарно розважилися.
(Чути звук сильного вітру, завірюхи)
-
Малятка, ви чуєте, що це за звук?
Замітає
всі шляхи
Не
проїхати, не пройти.
А
у вітру є подруга,
Сніжно-вітряна
завірюха.
- Ой,
дітки, це вітер здійнявся, і почав іти сильний сніг. Він холодний, розвіює
сніг, колише дерева.
-
А що ж цей шкодник наробив? Ялинку нашого зайчика розхитав та іграшки
порозкидав.
Зайчик: - Ой-йо-йой,
малята, що ж мені тепер робити?
Не сумуй, зайчику.
-
Давайте зайчику допоможемо прикрасити ялиночку знову.
Дидактична
гра: «Знайди однакові іграшки»
На
зеленій, на ялинці
Кулі,
сніжинки й хлопавки –
Новорічні
іграшки,
Обирай
тут колір, будь-який:
Жовтий,
синій, чи червоний
Будемо
ми ними ялинку наряжати.
- Малята,
погляньте уважно,які дві іграшки є однаковими? (Так, молодці, зелені кульки однакові)
-
А зараз, які однакові кульки? (Так,
малята, однакові сині кульки)
-
Подивимось уважно, які ж зараз будуть однакові кульки? (Які ви уважні,жовті кульки однакові)
На яку геометричну фігуру схожа ялинкова
прикраса? (називають геометричну фігуру).
Малята,
погляньте, а вони ще й за розміром різні, ті що знизу - більші, а ті, що зверху
- менші.
- Ось
погляньте, яка у нас ялиночка тепер.
Зайчик: - Я дуже
вдячний вам за допомогу.
ІІІ. Підсумок.
- Які
ви розумнички малята, але нам час уже
повертатися. Тому давайте із зайчиком прощатися.
Зайчик: Я був
радий, що ви до мене завітали. Допобачення малята.
-
Які ви молодці! І сонечку сьогодні допомогли, і зайчику ялиночку прикрасити
допомогли.
- Пригадайте, що ми робили для сонечка?
- А куди ми з вами потрапили?
- Кого ми там зустріли?
-
В що ми одягали ялиночку?
- На
що були схожі іграшки?
-
У які вам ігри сподобалось сьогодні грати?
Немає коментарів:
Дописати коментар