четвер, 8 вересня 2022 р.

Самостійна художня діяльність

 «Погостюємо у іграшок»

Програмовий зміст: учити дітей самостійно зафарбовувати малюнки, не виходячи за контури; обирати  та поєднувати кольори самостійно; розвивати дрібну моторику рук, пам’ять, мислення, уяву, цікавість до малюнків; виховувати любов та шанобливе ставлення до іграшок.

Дитина у світі природи

 «Хто в будиночку живе»

Програмовий зміст: формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв’язок в природі; підвести дітей до розуміння місця проживання тварин за допомогою картинок та гри;  стимулювати дитячу допитливість та зацікавленість у пізнанні природи; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати бажання піклуватися про тварин.

вівторок, 6 вересня 2022 р.

Конструктивно - будівельна діяльність

«Доріжка у садочок»

Програмовий зміст: ознайомити дітей з будівельним матеріалом, зацікавити ним, показати який він яскравий, барвистий; пояснити поняття форма, колір; заохочувати бавитися будівельним матеріалом, вчити будувати з нього доріжки та споруди; учити виконувати вказівки дорослих, викликати у дітей позитивні емоції; розвивати творчість, уяву.

Розвиток мовлення

 «Мій дитячий садок»

Програмовий зміст: формувати вміння у дітей відповідати на запитання вихователя повним реченням; збагачувати словниковий запас дітей; ознайомити дітей з приміщенням дитячого садка; виховувати прагнення стримано поводитися, відчувати  межу допустимої поведінки.

понеділок, 5 вересня 2022 р.

Художньо - продуктивне образотворення

 «Долонька привітань»

Мета: вчити дiтей малювати долонькою обравши потрiбний колiр; закрiпити жовтий колiр за допомогою практичних дiй; продовжувати вчити виражати свої емоції, та несоромитись їх демонструвати; розвивати дрібну моторику рук, зорову та слухову пам’ять, дружелюбність; виховувати  повагу один до одного, спостережливість, бажання знайомитись з новими друзями.