пʼятниця, 4 листопада 2022 р.

Фізична культура

«Йдемо у гості з перешкодами»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей підстрибувати , повторити котіння м’яча, та  закріпити біг; створювати сприятливі умови для збереження та розвитку фізичного та психічного здоров’я дитини; розвивати м’язи тіла, уважність, спостережливість; виховувати вміння швидко орієнтуватися та виконувати вправи.

четвер, 3 листопада 2022 р.

Самостійна художня діяльність.

 «Розфарбую квіточку»

Програмовий зміст: вчити дітей малювати нетрадиційними техніками – відбитком ватою; продовжувати вчити, з допомогою дорослого, рівномірно насити фарбу на малюнок, не виходячи за контури; розвивати дрібну моторику рук, мислення, уяву, увагу; виховувати любов до природи.

Розвиток мовлення

 «Квіти у кімнаті  ляльки»

Програмовий зміст: ознайомити дітей із кімнатними рослинами; учити називати  відповідати на запитання «Що це?»; активізувати словник словами (рослина,листя,квітка); розвивати мовленнєве дихання, пізнавальний інтерес до кімнатних рослин та догляду за ними; виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до неї.

середа, 2 листопада 2022 р.

Фізична культура

 «Прогулянка в ліс»

Програмовий зміст: продовжувати знайомити з різними видами вправ; вчити крокувати , високо піднімаючи ніжки; продовжувати вчити перевалюватися з ніжки на ніжку, виконувати вправу присідання; закріплявати вправи - нахили тулуба вліво, вправо з піднятими руками; розвивати м’язи всього тіла, координацію рухів, спритність,увагу, уяву; виховувати активність, вміння швидко орієнтуватися.

Матеріал: ілюстрації до змісту заняття, відео заняття.


вівторок, 1 листопада 2022 р.

Конструктивно - будівельна діяльність

«Диван для лялькової кімнати»

Програмовий зміст: продовжувати залучати дітей до конструктивно – будівельних ігор та спонукати до спорудження нескладних будівель з будівельного матеріалу (будівельного набору конструктора); ознайомлювати дітей з елементарними будівельними прийомами (рівно класти конструктор, щільно прикладати один до одного); розвивати дрібну моторику, память, мислення, увагу; виховувати дружелюбність.

Поради для батьків

Розвиток мовлення

«Лялька хоче спати»

Програмовий зміст: вчити відповідати на запитання за їхнім змістом, називати предмети одягу; закріплювати вміння дітей описувати ляльку за допомогою питань вихователя; формувати вміння інтонаційно, виразно читати колискові; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, емоційність; виховувати любов та інтерес до іграшок.