«Чиї
це дітки?»
Програмовий зміст: учити дітей розмовляти чітко, не поспішаючи, зрозуміло, достатньо голосно; збагачувати словник дитини різними частинами мови (іменники, дієслова, займенники); учити дітей правильно називати свійських тварин та їхніх дитинчат; формувати вміння утворювати пестливі слова: кошенятко, поросятко, телятко, курчатко тощо; відповідати на запитання вихователя сполученням слів у дидактичній грі «Хто в будиночку живе?»; формувати елементарні уявлення про людей (схожість батьків та дітей); розвивати чітке, зрозуміле мовлення, мислення, увагу, спостережливість, уяву, фонематичний слух; виховувати доброзичливе ставлення до тварин.
Матеріал:
картинки,
що зображують свійських тварин та їхніх дитинчат, зображення ферми.
Структура
заняття
Організаційний момент – психогімнастика «Доброго
ранку!».
Розповідь вихователя про свійських тварин, які
живуть на фермі.
Дидактична гра «Чиї це дітки?».
Фізкультхвилинка.
Дидактична гра «Хто в будиночку живе?».
Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар