вівторок, 10 травня 2022 р.

Розвиток мовлення

«Чиї це дітки?»

Програмовий зміст: учити дітей розмовляти чітко, не поспішаючи, зрозуміло, достатньо голосно; збагачувати словник дитини різними частинами мови (іменники, дієслова, займенники); учити дітей правильно називати свійських тварин та їхніх дитинчат; формувати вміння утворювати пестливі слова: кошенятко, поросятко, телятко, курчатко тощо; відповідати на запитання вихователя сполученням слів у дидактичній грі «Хто в будиночку живе?»; формувати елементарні уявлення про людей (схожість батьків та дітей); розвивати чітке, зрозуміле мовлення, мислення, увагу, спостережливість, уяву, фонематичний слух; виховувати доброзичливе ставлення до тварин. 

Матеріал: картинки, що зображують свійських тварин та їхніх дитинчат, зображення ферми.

Структура заняття

Організаційний момент – психогімнастика «Доброго ранку!».

Розповідь вихователя про свійських тварин, які живуть на фермі.

Дидактична гра «Чиї це дітки?».

Фізкультхвилинка.

Дидактична гра «Хто в будиночку живе?».

Підсумок.

  






 

Немає коментарів:

Дописати коментар