четвер, 5 травня 2022 р.

Літературне образотворення

 Заучування вірша Грицька Бойка «Вишенька»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей сприймати і розуміти зміст твору; закріплювати вміння відповідати на запитання дорослого реченнями, спонукати до повторювання і запам’ятовування вірша; збагачувати словниковий запас дітей новими словами; розвивати емоційну чутливість до змісту твору, мовлення, пам’ять; виховувати бажання слухати твір, цікавість до природи. 

середа, 4 травня 2022 р.

Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika

Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі

 «Галявина квітів»

Програмовий зміст:  учити звертати увагу дітей на відмінність предметів за величиною, закріплювати поняття «великий – маленький»; закріпити з дітьми вивчені геометричні фігури та поняття «один – багато»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, мовлення; виховувати цікавість до сенсорного розвитку. 

вівторок, 3 травня 2022 р.

Консультація для батьків

 

 

Розвиток мовлення

«Кімнатні рослини»

Програмовий зміст: ознайомити дітей із кімнатними рослинами; учити називати та розрізняти частини рослин, складати кореневу розповідь, відповідати на запитання «Що це?», «Яка квітка?», визначати колір стебла та квітки; активізувати словник словами (рослина, стебло, листя, квітка); розвивати мовленнєве дихання шляхом приспівування голосних звуків (о), (е); розвивати пізнавальний інтерес до кімнатних рослин та догляду за ними; виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до неї. 

понеділок, 2 травня 2022 р.

ТУПУТУСІ – Руханка

 

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

«Метелики»

Програмовий зміст: зацікавлювати дітей до малювання штампами, нетрадиційного малювання кухонною губкою; закріплювати вміння правильно користуватися фарбою; вчити використовувати кілька кольорів фарби при виконанні однієї роботи; розвивати потребу передавати свої враження від побаченого, здатність дізнаватися для себе щось нове у знайомому; виховувати охайність, любов до живої природи.